Wednesday 9 April 2014

Agensi Nuklear Malaysia : "ohh aku kena radiasi !"



Setiap hari menuntut kita untuk membuat pilihan
Bermula dari pagi
Kita perlu pilih, nak pakai baju warna apa?
Nak sarapan apa , roti canai or lempeng cicah gula?

  Dan hari ni aku pilih
 untuk TIDAK PUTUS ASA ,
untuk terus berada di landasan yang sedia ada
Untuk bersyukur dengan apa yang aku ada

Mungkin sekali sekala, aku rasa aku jauh tersasar
Aku jeles tengok orang lain punya minat yang mendalam 
Sedangkan aku belajar sambil lewa
Namun, apakan daya. Aku masih mencuba.

Tapi aku tahu yang DIA tahu , apa yang terbaik untuk aku. 

Ohhh, terima kasih AJK lawatan industri untuk kali ni, SUPERB BEST ! Pengalaman yang menarik dapat naik atas Reaktor yang setinnggi 7 meter and see how the reactor operated.

Separuh hati ku tertinggal di sana. I wish i can be part of them one day .
HOpe next LI  boleh pergi bahagian forensik pulak mungkin.


No comments :