Sunday 27 May 2012

Result. Please be nice to me !

Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi penyayang..
*Thump thump. I just read one of my freind's blog.Fuh, reading her blog makes my heart beat fast and I feel want to cry.Why ? Hmmm. because she post about her upcoming result that will announce on 29 Mei.*Matriks. Only two days left ...and mine ?





Aku sangat bergantung dekat result semester dua ni.Please..Please.. Memang debaran aku tak sehebat budak-budak matriks yang masih tak tahu dekat mana diorang nak sambung study. Tapi debaran tu tetap ada.Persaingan dekat USIM ni sangat kuat dengan timetable yang sangat hectic. Semester 1 banyak bagi pengajaran dekat aku. So, for the second semester ..I hope the best. please.please.

Untuk permohonan degree nanti aku pilih course semua yang pasal Science. No Math course at all. Tapi dah namanya pun sains. for sure still akan jumpa math kan.Memang jodoh aku dekat sini.I wish i will be in Chemical industry course or  Applied Physics. *Thump thump again. Still don't know bila result untuk permohonan degree keluar.Entah ada tempat untuk aku ke tak ntah. Nak bersaing dengan budak-budak Medic n Gigi lagi. Budak Science tech pun apa kurangnya. Budak matriks lagi...Allah.
Berusaha sudah, berdoa pun sudah. Hanya tinggal bertawakal. Selebihnya aku serahkan pada ALLAH.


Photobucket

No comments :