Thursday 17 May 2012

URL blog yang gojes.

Em, hi.(hai kat sape pun aku tak tahu ). ade orang baca ke blog ni? HAHA
*sigh* aku tak tahu la. ini blog ke berapa yang aku buat ntah.
 Asyik nyanyuk je lupa pasword. HAIH. 
lepas tu bukan senang nak pilih URL blog. 
Semua perkataan yang sedap-sedap aku pilih, sume not available.Cess.
Sangat bosan dengan cuti yang panjang ni. 
Thats why, nak mengadap blog balik. yuhuuu blogger Ben Ashaari ! (dia  kenal ke aku ? ) .
nak bukak twitter, lupa jugak password. HAIH. 
Nak buat baru. pemaleh.


Tang mane ntah tetiba teringat tempe. 

Jadila "tempedansambalkicap.blogspot.com'( errr, tak femes langsung)

Yang pelik nyer. apsal tetiba ada 20 sumthing pageviews, padahal baru post testing je kot =='
Huh. agaknyer makcik2 duk google resepi tempe agaknyer. Naseblaaaa. 



No comments :