Wednesday, 4 September 2013

WW #18 : Harga Minyak Naik , Rakyat Naik Angin

mukasunburntakblehblah

Harus maintainkan senyuman walaupun harga minyak naik . Patutkah potong duit belanja makan atau pergi ke kuliah naik bas ? Dulu aku tak berkenderaan, bolehlah cakap aku tak terjejas. Tapi betul ke aku tak terjejas ? ohh lupe , ibu ayah yang terjejas sebab duit datang dari diorang.Fikir duit minyak, nak hantar anak ke sana, ke sini.  Hmmm, tapi sekarang ? Mungkin, aku dah patut rasa terjejas..pandai2 la ang bahagi2 kan duit PTPTN tu..*stress*


10 comments :

! Norwahidah Othman ! said...

jangan jadi orang minyak dah la yerr.
hihihih

YaNaza said...

haha.. nak buat guane. kena pandai saving ler pasni :)

Kesuma Angsana said...

tak larat dah nak komen, mmg naik hangin satu badan ni !

adibahfaizah said...

@! Norwahidah Othman ! blum lg smpi ke thap tu. hehe

adibahfaizah said...

@YaNaza gitulah nmpknyerrr...

adibahfaizah said...

@Kesuma Angsana eh sbar ! sbar ! hehe

Cik Yaya said...

salam..

ala bru nek 20sen..wat cam biase je...len la nek 2ringgit..tu baru pening smpi nk pech pale ..huuuu

pndai2 urus kewangan..

p/s:dok rumah je..xpon g jalan kaki..exercise la katekannn..hoho ;p

Miss Za said...

comell pown orgnye~

S.K.A said...

skrg dah naik kereta ke?? wahh he3, mmg terasalah myak 2 mengalir macam air =)

adibahfaizah said...

@S.K.A Agaklaaaa..hehe