Wednesday, 23 January 2013

Enough


I just wanna be some where i dont know anyone
Some where peace. I'm sick of all this things !

Run.
aku dah penat berlari.
aku penat membutakan mata.
aku berlari seolah-olah tiada apa-apa halangan.
tapi akhirnya, aku juga yg tersungkur.
kenapa?

perit, sedih itu.
aku tak termampu.
tipu kalau mulut berbicara hati ini kebal
tipu kalau mata ini tak menitiskan air mata.
aku kelu.

Hati.
Buat apa lagi membuang masa.
berdiam saja
mebiarkan hati sendiri terluka untuk manusia lain.
bodoh.
kenapa tak meperdulikan hati sendiri ?


Maaf.
Perkataan yang mudah.
semudah tu jugak, kau ucapkan.
tapi maaf tu tak membawa makna
kerna hati ini dah terbiasa.
kebal dengan kata2 maaf itu.

Percaya.
apa itu? entah.aku tak pasti.
sudah hilang mungkin.


SAYANG
hanya itu yang tinggal.
Sayang itu yang membutakan hati ini.
TERUS BERTAHAN, mungkin.

Enufff, aku penat.




8 comments :

Sue PeLik said...

hurm penuh dengan perasaan entry neh. awak kenapa?? ok ke??

adibahfaizah said...

hmmm, teremosi lebih. i'm okay :D

YaNaza said...

lek diba :D.. diba kuat! i know it. btw. meperduli -> mempeduli. haha! papepun. stay kuat beb :)

shafiqah adilla said...

why adibah?tell me whyyyyyy?hehe.ptut nmpak termenung je tdi.haha

adibahfaizah said...

meperduli ? haha. ok..nmpk di situ emosi tkn keyboard smpi typo.

adibahfaizah said...

telll me whyyyy ? its a hard to forgetttt .*tetiba. aishhhh trkntoi plak mnglamun.hmmmmm..

aNiss :):) said...

why dear ?? pape pun be strong dear yaa :D

Sue PeLik said...

bila nak hapdate?? cari ilham erkk?? huhuhu