Wednesday, 30 January 2013

MIMPI

Tika itu aku sempurna berjubah hitam, bertudung labuh hitam. Bersama aku seorang lelaki tinggi lampai lengkap berbaju hitam juga. He seems like my husband. Tapi aku tak nampak wajahnya. Dan tiba-tiba, aku memeluk dia erat-erat. Aku nampak adik, aku terus peluk adik kuat-kuat, menangis.Aku pandang wajah ibu dan ayah penuh sayu. Dan tiba-tiba bayangan semua ni hilang. oh , mimpi rupanya. Mainan tidur apakah ini ?

I miss my sister badly :(

10 comments :

YaNaza said...

alololo. rindu adik. bila adik ada gaduh.haha. gi la melawat dia. bukan jauh haa.huhu

D-SIM said...

petanda apakah ?

aNiss :):) said...

pentanda sampai jodoh lettew :D

Sue PeLik said...

rindu datang bertamu. :)

Sue PeLik said...

rindu yang datang bertamu! :)

adibahfaizah said...

@YaNaza asal nak melawat je, mesti kna pg tmpt lain =="

adibahfaizah said...

@D-SIM Hmmmm, tu lah. musykil jugak. apa yg nk disampikn sbnarnya.

adibahfaizah said...

@aNiss :):) errrr, seram pulak mndngr nya. haha

adibahfaizah said...

@Sue PeLik Awwwww ! ayatttt. :)

Dianaa said...

err apa maksud mimpi tu eh? pelik sebab semuanya berpakaian serba hitam kan. minta dijauhkan benda yang tak elok akan jadi lah kan