Sunday, 5 August 2012

Dato Lee Chong Wei is our HERO !


OK. aku tengah dalam mood sedih sebab Dato Lee Chong Wei kalah tadi. 



Omo~~~~ he's crying. Dato LCW please don't cry. You're still our hero !
I'm proud of you :D


Congratulation ! you already give ur best.totally speechless tengok game tadi. 

 LCW is such a great guy while Lin Dan is 'a bit arrogant'. Skills win you medals, 

but attitude win hearts.


LOVE LEE CHONG WEI :D

15 comments :

Norain Hana Badarudin said...

sedih giler kowt tgk lee chong wei nangis td..sebak ase..frust dye aku tgk td..tp xpe kite bangga dgn dye..:)

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

eyqa bangga dgn DLCW..

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

eyqa bangga dgn DLCW..

LiYana said...

agakla wei,, satu family aku sebak tengok DLCW nages..terduduk dia bila kalah tu..tapi takpe..at least dia je harapan tuk dapat medal,,len? hurmm,, pape pun.. <3 DLCW..harap dia bersara lambat lambat lagi ;'(

putryteya said...

betul ! Lee Chong Wei tetap terbaekk ... Hmm :'( jgn la nangis LCW ..

adibahfaizah said...

@Norain Hana Badarudin taw tak pe. tak prnh2 aku tengok sukan rasa sedih T_T

adibahfaizah said...

@Nur Atiqah Mohd Zaki Kita pun sama :D

adibahfaizah said...

@LiYana akhirnya. ada jugak pingat seketul untuk Malaysia :D

adibahfaizah said...

@putryteya yuppp. he's the best athlete :D

eyjalukman said...

lin dan nmpk mcm sombong kan . muka dy tu hishh geram betul. haha lee chong wei terbaik :)

LiYana said...

Haha..tak slh aku azizul tu tak lawan lgi.

LiYana said...

Haha..tak slh aku azizul tu tak lawan lgi.

Norain Hana Badarudin said...

aku pownn..tp time kt beijing tu pown sdih gak.

Kamal Lee said...

Proud of dato' Lee. sedih die kalah. nak buat cane. tade rezeki kan?

adibahfaizah said...

@Kamal Lee tu lah pasal. tunggu la lagi 4 tahun. tu pun klu dy maen lagi