Monday 13 August 2012

TAK TAHU NAK LETAK TAJUK APA.

Assalamualaikum :D

Tadi aku dah taip post panjang-panjang. and then tetiba laju jer aku tonyoh butang BACKSPACE laju-laju. ahhh., mood apekah aku ni ?


Pelita rumah jiran. hewhew

Penat lah penat. Tadi jenjalan sensorang, rayau sana-rayau sini.Kurus dennnn. Tapi hari ni rasa sejuk jerrr..macam nak hujan tapi tak hujan-hujan. A nice windy day :D . Semalam ke ekk LAILATUL QADAR?. Windy , windy pon..bila nampak COOL BLOG pose-pose ni.. mau tak telan air liur. eh. ape aku ni. 

Nasib baik aku dapat kawal nafsu SHOPPING-menSHOPPING aku ni, mana tak nyer dik oii. Semua murah-murah ! beli 1 prcuma 1, beli 3 prcuma dua lahh..lagi, tudung OBAMA yang selalu nyer RM 10..dia jual RM4 je. yang 2 tone ,3, tone,  bawal roses, pelangi tah ape ke nama tudung lagi tu jadi RM 6.50. ohh, taktik perniagaan apekah ini. Rasa nak rembat sepuluh-tigapuluh helai.lastlast, beli sehelai je..bijak berbelanja kan aku. haha.Nak beli kain pasang, terus tak jadi. 

Sebenarnya, malas nak layan pekerja lelaki  kedai kain tu. sikit-sikit.."akak lawa la pakai yang ini, lawa lah pakai yang tu ".  sabor, sabor. den baru nak pilih. ==". taktik mengampu dalam meniaga, aku tak layan. *muka serious*

Dah nak petang, pergi bazar ramadhan pulak. . jalan-jalan . . ehhh nampak bunga api pulak. dan tetiba terbeli bunga api . err, tah bila nak main. takpe anak jiran ramai. boleh jadi mngsa tolong habiskan bunga api..kalau tak habis simpan lepas raya, boleh buat rasuah paw duit raya diorang.hew hew.eh diorang layan ke bunga2 api ni ? ceit.



lepas tu, lepas tu . .pi beli laksa, kuih seri ayu, air tebu ..umphh fevret2 :D
Disebabkan raya tahun ni rumah aku, officially semua kuih TUNJUK -MENUNJUK. aku@hantu kerepek pun pergi tunjuk -menunjuk kerepek. hehe. Sekali tunjuk, rembat 3 Paket besar kerepek pelbagai jenis. 

dah la. sekian sahaja kemerapuan untuk hilangkan mood PMS aku ni. tension-tension. Nak tidor, jangan lupa esok qiam yer :D




16 comments :

Unknown said...

hehehe.. eyqa x suke jgak orang suke mengampu nie

atiqadalbadalsa said...

tumpng lalu jap.. seri ayu dgn seri muka same ke ? heehe konfius sudah melanda diri :)

missha said...

tak suka jugak orang mngampu ni..tak dek ketenangn nak pilih..haha

Malaysian Boy said...

huh!apa tanda2 lailatul qadar ha weyh?emm.acano korang boleh tau semalam?rugi je.

adibahfaizah said...

@Nur Atiqah Mohd Zaki kan, kan ? taw la nak meniaga . .

adibahfaizah said...

@nur iqa errr lain. kaler je same. hehe :)

adibahfaizah said...

@nur iqa errr lain. kaler je same. hehe :)

adibahfaizah said...

@missha betul, betul! lagi2 yang asyik nak follow kita je..

aNiss :):) said...

sama kita, tengah mengawal nafsu nak berbelanja. haha. banyak sangat tengah murah2 nie :DD

adibahfaizah said...

@aNiss :):) taw takpe..dah rambang mata dah tngok sale2 raya ni. hihi

YaNaza said...

haha..wei dah lama tak minum cool blog..ngidam,..kui3..nnto balik ni kita shopping cool blog n tutti frutti tau..kih3..beli bunga api? pos la sini..adik aku boleh tolong abeskan..haha

Atiqa Wahid said...

Dalam shopping kna b'ingat. xD

adibahfaizah said...

@LiYana Ayuh ! rasa tk sbr plak nk blik Nilai. eh! hehe. .

adibahfaizah said...

@Atiqa_Wahid hehe..tu lah. klu tak, laju je duit mengalir, kan.

YaNaza said...

Ate,, duk nogori pun rindu nk balik nilai? Haha..wei. Harap2 klu dok asrama. Kte setempat.cmno nk kuar klu cth la aku kk1 ko sutera an..huhu

adibahfaizah said...

@LiYana taw takpe ! nak ddk sutera. jmat dwet klu nk kluar. hihi