Tuesday 19 June 2012

Bebelan midnight @_@

 Cute kan ? HIHI

Malam dah lama melabuhkan tirai.Aku masih di depan laptop ni. Entah apa yang buat aku tak boleh tidur pun aku tak tahu. Nak kata tengok bola tak jugak.Mungkin perut yang lapar..huh.Dasar perut. Asyik lapar je.  =="

BOSAN.belog ni je ada .tempat aku nak bising-bising.

Em done tambah satu lagi blog dalam list blog untuk SANTAPAN ROHANI.Baru jumpa link blog ni dekat FB. wot woot.Bacalah  sini >>> ALLAH SEEKER kalau inginkan kata-kata semangat. Tulisan beliau mampu mengetuk hati setiap orang :) *(even baru baca sikit je) 

Esok nak pergi klinik nak ambil ujian diagnosis yang dah jadi pekasam agaknya dekat klinik tu. Ikutkan hati malas je nak ambil. Tapi demi menyedapkan  hati seorang ibu yang risaukan anak dia sorang ni..pergi jelah. Al-maklumlah, Puan ibu tak nak " the banana fruit two time". Haha

Wahai batuk, sembuhlah cepat.Puan Ibu dah ugut kalau degil tak nak pergi klinik, lepas ni batuk jangan keluar bunyi.Err..can I bear that ?

"prevention is better than cure"

need to accept this statement ..walau rasa dalam hati tak suka jumpa doktor. 

"An apple a day keep the doctor away".maka .lepas ni ,hari-hari kena makan epal supaya tak perlu nak mengadap encik doktor.huhu

Err..Baik aku stop sebelum habis semua peribahasa aku hancurkan.Tak pasal-pasal jadi perosak bahasa utama nanti.


The moment when the emotion is not stable at all..my heart only can say this..


Dear Allah.. 

sometimes I don't understand what You really want to happen.. 
but i trust You..
i know You'll give me what's best..



Selamat Malam..





No comments :