Thursday 7 June 2012

Allah knows the best :D

Assalamualaikum..

Maka dengan rasminyaa..aku telah mengumpul kekuatan petang tadi tanpa bantuan sesiapa untuk mengecheck result gempak aku tuh.

*jeng jeng..........LULUS TERUS PENGAJIAN. muah muah USIM.

Dan dan dan aku dah pun tahu pointer untuk semester 2 and total pointer for both semester. Aku hanya mampu mengucapkan Alhamdulillah. Thanks Ya Allah kerana terus melimpahkan nikmatmu ke atas hamba mu yang kerdil ini. 

Walaupun result tak seterer mana, tapi cukup lah dengan apa yang aku dapat :D. Alhamdulillah again. aku percaya ..What U did, U get back. *erkk. boleh guna ke perumpamaan ni. Tuh sume dari hasil titik peluh aku sendiri. Banyak mana usaha, banyak tu lah yang dapat.

And now, just left one more importang thing. apa dia?
Course la weh! course ! plessss la jangan aku tercampak dekat mana-mana kes  eh course lelong..oh plessss !

Aku mengharapkan nak masuk Chemical Industry or Applied Physics..tapi kenapa chemistry n physiscs tak perform. aduh, aduh. 
And seriously guwe enggak sangka deh, biologinya dapat A...waduh-waduh padahal dalam kelasnya guwe asyik-asyik tidor ajaaa.Dah ape pulak indon aku ni ==".

even ada sekelumit rasa envy dekat bebudak yang pandai-pandai ni. tapi.. tapi ..setiap manusia ada rezeki memasing. Keep the doa Adibah ! 

Accepting is better than Regretting ..right guys ? *sedapkan hati sendiri

Let's strive for the next destination and keep the trust on Him :D


Malamnya, mengenyangkan perut untuk membuat hati gembira dengan Pizza Hut. terima kasih Pizza menceriakan perut yang tak berape nak ceria before tengok result tadi.

sekian, toceh toceh.

Photobucket


No comments :