Sunday, 1 July 2012

1 JULY

Assalamualaikum 
Pejam celik pejam celik . eh jangan tak celik-celik sudah la.. Dah pun masuk 1 JULY. Hmm, 2 bulan je lagi dah nak masuk degree. 

Eh esok ex-akak dorm kita nak kawen. Congrates Kak Fana. Tak sangka akak dorm yang paling otai tu lah yang kawen dulu. Huwaaa, kenapa semua orang nak kawen dah ni =="

Hari ni pun  asyik cuci mata tengok gambar orang kahwin je  >_<---> IRMA HASMIE n IRENE NADIA MARCELLO. Semoga berbahagia dunia dan akhirat.

Love this picture so much. Nak tengok banyak lagi tengok SINI.Seriously semua lawa-lawa :D.

Allah S.W.T berfirman, “Perempuan yang jahat untuk lelaki yang jahat dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat, perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.” (an-Nur':26)

TAK SABAR - nak berjumpa dengan bulan Ramadhan yang barakah :)
TAK SABAR - nak sambut Aidilfitri.( nak balik rumah mek nun jauh di kelantan :) )
TAK SABAR - nak masuk degree. Err, yeke ?
TAK SABAR - nak kawen. ok. ni tipu. HAHA

notakaki : Tadi ada sorang hamba Allah ni post dekat FB ,  kalau marah jangan cakap "jangan sampai aku hilang sabar " sebab sabar separuh daripada iman. Hilang sabar, hilang iman. Bila difikir balik..macam betul jugak kan. hmmm


9 comments :

dhiashahida said...

nanti klu jodoh dtg mendadak...blh terkezuttt n terkena sakit darah tinggi...:)

iera_yieratsu said...

haha..cepat2 lah kawen..takot nanti jadi Andartu..

mudz abdul halim said...

haha,nak kawen jangan lupe jemput aku weh. btw, kau betul2 org kelantan ke???? *tak pecaye* haha

putryteya said...

yeyayy .. tak sabar nak amek degree jugakk !
tak sabar nak kawen jgakk.. eh , yg tu pun tipu jugak . tipu besorr

adibahfaizah said...

dhiashahida : taw takpe. bkn drh tnggi jer, skt jntng trus :) haha

adibahfaizah said...

iera : akak muda lagi dik. sabar2 . haha :)

adibahfaizah said...

mudz : tak caye ? haha. aku ni jawa + klntn + nogori..tu yg tk nmpk sngt kekelantanan tu. hehe

adibahfaizah said...

teya : haha. rileks dlu.tnggu hbs degree :)

Norain Hana Badarudin said...

whoaaa!kalo kwin jgn lupe jmput kawan ko ni ye..haha